Τα Οφέλη των Δημητριακών


Όλοι έχουμε ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Γνωρίζετε όμως ότι τα δημητριακά αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για το πρωινό;

Τα δημητριακά αποτελούν εξαιρετική πηγή βασικών βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων. Είναι τόσο βολικά και εύκολα στην προετοιμασία - ακόμη και τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν, καθιστώντας τα μια εξαιρετική επιλογή για πολυάσχολες οικογένειες.

Η προσθήκη γάλακτος στα δημητριακά των παιδιών σας, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη διατροφική αξία, παρέχοντας το ασβέστιο που είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των οστών. Στην πραγματικότητα, ένα μπολ με δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες και αποβουτυρωμένο γάλα περιέχει περισσότερο από το διπλάσιο ασβέστιο ενός πρωινού με τοστ και χυμό1.

Τα δημητριακά είναι πάντα διαθέσιμα και μπορούν να καταναλωθούν στο πρωινό γεύμα, σαν σνακ ή ακόμη και στο δρόμο. Και επιπλέον, σχεδόν όλοι μπορούν να ετοιμάσουν το πρωινό εύκολα και γρήγορα, γεγονός πολύ σημαντικό για τις φορτωμένες μέρες ή τα ανεξάρτητα παιδιά.

Και τα δημητριακά αποτελούν μία από τις κορυφαίες πηγές σιδήρου, θειαμίνης, φυλλικού οξέους, βιταμίνης C, ριβοφλαβίνης, νιασίνης, μαγνησίου, ψευδάργυρου και καλίου. – μεταφέροντας βασικά θρεπτικά στοιχεία στο πρωινό σας τραπέζι κάθε μέρα2.

Επίσης, τα δημητριακά περιέχουν συνήθως λιγότερο νάτριο και ζάχαρη από πολλές δημοφιλείς επιλογές για το πρωινό γεύμα.1 Στην πραγματικότητα, τα δημητριακά προσδίδουν μόνο το 4 τοις εκατό της καθημερινής ποσότητας ζάχαρης και το 5 τοις εκατό της καθημερινής ποσότητας νατρίου στα παιδιά,2 ενώ η ζάχαρη και το νάτριο στα δημητριακά προσθέτουν γεύση και υφή που βοηθούν στην κατανάλωση σημαντικών θρεπτικών στοιχείων.