ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Αγάπα τα Kellogg's σου

Από τι αποτελούνται τα γευστικά δημητριακά μας;

Για να φτιάξουμε τα δημητριακά μας, ξεκινάμε από πυρήνες σιταριού ολικής αλέσεως, κόκκους καλαμποκιού, βρώμη ή λευκασμένο ρύζι. Στη συνέχεια προσθέτουμε ποιοτικά συστατικά για να ενισχυθεί η γεύση των κόκκων. Οι διαφορετικές ποικιλίες των δημητριακών μας, δίνουν τη δυνατότητα σε εσάς και την οικογένειά σας να βρείτε μια γευστική ποικιλία που να ικανοποιεί τις διατροφικές ανάγκες και προτιμήσεις σας.


Γενικές Διατροφικές Πληροφορίες

Παρατηρώντας τις συσκευασίες των προϊόντων Kellogg’s, θα δείτε πως αναγράφονται ορισμένα από τα συστατικά τους καθώς και συνήθεις φράσεις, τι οποίες σκεφτήκαμε να σας εξηγήσουμε.


Φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες αποτελούν ένα ουσιαστικό κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής. Ο όρος φυτικές ίνες αναφέρεται σε μια σειρά από ενώσεις που βρίσκονται σε φυτικά τρόφιμα όπως τα δημητριακά και η οποία «ταξιδεύει», σε μεγάλο βαθμό άθικτη, μέσα από το πεπτικό μας σύστημα. Υπάρχουν δύο τύποι φυτικών ινών:

  • Αδιάλυτες φυτικές ίνες: Συνήθως βρίσκονται σε δημητριακά και βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου.
  • Διαλυτές φυτικές ίνες: Συνήθως βρίσκονται σε βρώμη και πίτουρο βρώμης, σε κριθάρι και σε ψύλλιο και βοηθούν στη μείωση της επαναρρόφησης της χοληστερόλης.


Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη (DI) φυτικών ινών είναι 30g - αλλά πώς το επιτυχαίνουμε αυτό; Τρόφιμα που περιέχουν 6g φυτικών ινών ή περισσότερο ανά μερίδα θεωρούνται ως μια «εξαιρετική» πηγή φυτικών ινών, ενώ εκείνα με 3-6g θεωρούνται «καλές προς υψηλές» πηγές.

Προϊόντα ολικής αλέσεως

Τα στοιχεία ολικής αλέσεως όπως ολόκληρες ποικιλίες σιταριού, κριθάρι, βρώμη, καλαμπόκι, σίκαλη και τριτικάλε περιλαμβάνουν το πίτουρο (πλούσια σε φυτικές ίνες εξωτερικό στρώμα), το φύτρο (πλούσια σε θρεπτικά συστατικά εσωτερικό πυρήνα) και το ενδοσπέρμιο (μεσαίο στρώμα άμυλο και πρωτεΐνη) του κόκκου. Όταν οι σπόροι είναι εκλεπτυσμένοι, το πίτουρο απομακρύνεται, που σημαίνει ότι πολλές από τις διαιτητικές φυτικές ίνες, τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα φυτοοιστρογόνα, τις φαινολικές ενώσεις και το φυτικό οξύ απομακρύνονται κατά πολύ.

Ο γλυκαιμικός δείκτης (GI)

Ο όρος ’GI’ χρησιμοποιείται πολύ στις συσκευασίες των τροφίμων - αλλά τι πραγματικά σημαίνει, και τι θα έπρεπε να ψάξετε στο σούπερ μάρκετ;

GI είναι τα αρχικά του Glycaemic Index που σημαίνει «γλυκαιμικός δείκτης» - μια κατάταξη των τροφίμων από 0-100 που μας δίνει πληροφορίες για το πόσο γρήγορα ή αργά οι υδατάνθρακες αφομοιώνονται και απορροφώνται σε συγκεκριμένο είδος τροφίμου κάθε φορά. Όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο πιο αργά πέπτεται η τροφή και παρουσιάζεται μικρότερη επίδραση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν είστε δημοσιογράφοι και θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, τότε καλέστε μας στο 0161 869 5500 ή στείλτε μας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση pressoffice@kellogg.com.

 

Το γραφείο τύπου λειτουργεί 09:00 – 17:30, εκτός αυτών των ωρών καλέστε τον υπεύθυνο τύπου στο 07834 445418.


Δεν ανήκετε στο δημοσιογραφικό χώρο;  Καλέστε τότε δωρεάν τη γραμμή φροντίδας καταναλωτών στο 0800 626 066.


Γνωρίστε την ομάδα ΜΜΕ

Rachel Fellows

Paul Wheeler

Louise Davies Thompson

Alison Last

Kate Prince